10.05.2012 09:05

Nietypowa reklama

ITV przygotowała specjalny spot reklamowy z myślą o Euro 2012. W sentymentalnym materiale przypomina… najgorsze momenty reprezentacji Anglii.

Nietypowa reklama


Spot reklamowy pokazuje najbardziej traumatyczne wydarzenia z występów reprezentacji Anglii podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Materiał sięga nawet do archiwalnych filmów z 1966 roku.

Kampania nosi tytuł: „What Dreams Are Made Of” („Z czego zbudowane są marzenia”). Spot ma poruszać wyobraźnię kibiców i zmuszać do zastanowienia nad tym jak szczęśliwi byliby gdyby choć raz wszystko poszło po ich myśli.

Anglicy będą mogli przypomnieć sobie między innymi przestrzelony karny w wykonaniu Garetha Southgate’a podczas Mistrzostw Europy z 1996 roku. Bohaterem filmiku jest także strzał Tomasa Brolina, który pogrążył anglików w 1992 roku.

W telewizji spot pojawi się jeszcze w tym miesiącu. Zobaczymy jaką reakcję wzbudzi wśród kibiców, którzy pełni nadziei spoglądają na przyszłość angielskiej piłki i najchętniej zapomnieliby o tych wydarzeniach.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing