UFC wzmacnia pozycję w Chinach
Jak zapowiedział niedawno szef marki, Dana White, UFC już latem otworzy tam swój ośrodka treningowo-badawczy, UFC Performance Institute.
– Mamy wiele planów na lato. Chcemy stworzyć nowe talenty i wprowadzić nowych ludzi. Latem otwieramy Performance Institute w Chinac – mówił.
Teraz natomiast UFC ogłosiło rozpoczęcie współpracy z marka Weibo, popularną, chińską platformą mediów społecznościowych. Dzięki podpisanej umowie Weibo będzie oficjalnym serwisem społecznościowym UFC w Chinach.
– Z dumą ogłaszamy niezwykle ważne porozumienie z liderem mediów społecznościowych w Chinach, który dysponuje 400 milionami aktywnych użytkowników – powiedział wiceprezes UFC na terenie Azji, Kevin Chang.
– Jesteśmy pierwszą organizacją MMA, która oficjalnie rozpoczęła współpracę z Weibo. Dzięki temu zyskamy ogromne możliwości dotarcia z naszymi produktami do nowych osób – dodał.
W ramach współpracy obu marek Weibo będzie udostępniać na swojej platformie materiały amerykańskiej organizacji oraz zaprezentuje uroczyste otwarcie UFC Performance Institute w Shanghaju.