09.12.2011 06:23

West Ham walczy o kibiców

West Ham rozkręca działania marketingowe, które mają na celu utrzymanie i pozyskanie nowych fanów po spadku tej drużyny z Premier League do Championship.

\"\"Działania prowadzi Tara Warren – pierwszy dyrektor sportowy w historii klubu. Jak twierdzi zaistniała sytuacja zmusza ekipę z Londynu do "skupienia się na klientach".

Klub ma obecnie ponad 800 tysięcy fanów na całym świecie zarejestrowanych w oficjalnej bazie danych. Klub stara się zachęcić ich do udziału w eventach klubowych poprzez newsletter rozsyłany pocztą elektroniczną.

Przeciętna frekwencja na stadionie West Hamu spadła z prawie 33,5 tysiąca do nieco ponad 28 tysięcy, co i tak jest najwyższą średnią na obiektach zaplecza angielskiej ekstraklasy.

West Ham planuje do końca sezonu uruchomienie programu dofinansowania biletów dla najuboższych kibiców. Ponadto ma zostać opracowane wsparcie dla kibiców mieszkających za granicą Wielkiej Brytanii.

Wkróce otwarty ma również zostać oficjalny sklep na Facebooku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing