Ze świata 26 marca 2013

Ramię w ramię z Messim

Dziś (26 marca) Adidas zaprezentował nową, rewolucyjną aplikację na Facebooka, dzięki której kibice mogą być jeszcze bliżej najlepszego piłkarza świata.

Fani, którzy dołączą do drużyny Messiego na Facebooku będą mogli zagrać ramię w ramię ze swoim idolem w personalizowanym filmie, wykorzystującym możliwości Facebook Connect. Ta innowacyjna aplikacja wykorzystuje ujęcia wykonane z perspektywy piłkarza, a wszystko jest przygotowane z użyciem najnowszych technologii nagrywania i przetwarzania obrazu w 3D.

Film jest spersonalizowany od pierwszej sceny, która różni się w zależoności od tego, jaką ścieżkę wybierze użytkownik. Kolejne fragmenty filmu też są pochodnymi decyzji, podejmowanych przez gracza. Warto podkreślić, że adidas jest pierwszą marką na świecie, który wykorzystał technologię flash 3D w działaniach online. Kibice, którzy przeszli przez całą aplikacje, będą mogli podzielić się ze znajomymi krótkim trailerem, który będzie spersonalizowanym zapisem ich gry.

Film zawiera również premierowy kawałek Hudson Mohawke, czołowego producenta muzyki elektronicznej, który współpracował m.in. z Kanye Westem, Lunice czy Egyptian Hip Hop. Jest on również członkiem duetu TNGHT.

Aplikacja jest częścią kampanii Team Messi, która wspiera premierę linii produktów sygnowanych nazwiskiem Leo Messiego, w tym specjalnych adizero f50. Team Messi to celebracja wartości i przekonań, którym hołduje Leo i które sprawiają, że jest najbardziej docenianym i inspirującym piłkarzem na świecie. Na początku marca, Adidas otworzył również w Barcelonie wystawę, poświęconą karierze i sukcesom Leo, w którym można zobaczyć trofea, zdobyte przez Argentyńczyka.