26.06.2025 09:54

Sesja zdjęciowa „Lewego” dla marki BOSS

Marki Safilo i BOSS rozpoczęły współpracę z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki BOSS EYEWEAR w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Sesja zdjęciowa „Lewego” dla marki BOSS
Autor zdjęcia: BOSS

Gdy wystartowała platforma #BeYourOwnBOSS, mottem BOSS stała się zachęta do życia na własnych zasadach. Dlatego to zrozumiałe, że marka akcentuje odwagę, autentyczność oraz styl. Robert Lewandowski jest ucieleśnieniem tych idei, które przyświecają BOSS EYEWEAR.

źródło: BOSS

Lewandowski i BOSS pasują do siebie

Cieszę się, że dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii – powiedział Robert Lewandowski.

I dodał:

Współpraca z BOSS EYEWEAR to dla mnie naturalny wybór. Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia. Kolekcja okularów na sezon wiosna/lato 2025 odzwierciedla mój styl: nowoczesny, wyrazisty i ponadczasowy.

Na początek współpracy ruszyła kampania promująca kolekcję BOSS EYEWEAR na sezon wiosna/lato 2025, a piłkarz Barcelony prezentuje eleganckie, wysokiej jakości oprawki, które stanowią syntezę nowoczesności i klasycznej estetyki. BOSS zaznacza, że to swoisty hołd dla stylu, z jakiego znamy gracza Barcy – wyrazistego, ale zawsze z klasą.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing