NBA świętuje pierwszy miliard
Stworzono więc spot, który stanowi kompilację najpopularniejszych i najciekawszych filmików, które do tej pory umieszczono na serwerach YouTube. Miliard wyświetleń dla kanału NBA to rekord – żadna inna liga nie może pochwalić się takimi wynikami.
Nic dziwnego. NBA jako pierwsza liga na świecie założyła swój oficjalny kanał na tym portalu. Zrobiła to już w 2007 roku. Od tamtej pory koszykarskie materiały wideo stale zyskują popularność.
Zresztą na polu innych mediów społecznościowych NBA także radzi sobie świetnie. Łączna suma internautów lubiących i śledzących profile NBA na Facebooku, Twitterze, Sina Weibo i innych tego typu serwisach wynosi już ponad 325 milionów.
Co więcej NBA było pierwszą ligą, która przekroczyła liczbę 5 milionów śledzących na Twitterze. Aktualnie ma ich już ponad 6,3 miliona – inne organizacje tego typu mogłyby się wiele od NBA nauczyć.