Ze świata 12 września 2012

Igrzyska się opłaciły

Z badania przeprowadzonego przez sieć firm doradczych ECCO International Network wynika, że Igrzyska Olimpijskie w Londynie były wizerunkowym sukcesem!


79% ekspertów od spraw wizeruku z całego świata uznało, iż przekaz medialny w ich krajach prezentujący Igrzyska Olimpijskie był w dużej mierze pozytywny, a 73% stwierdziło także, że wydarzenie to zmieniło wizerunek Brytyjczyków na lepsze.

Co więcej – 99% badanych swierdziło, że igrzyska zachęciły do odwiedzenia Wielkiej Brytanii, a 97% twierdzi, że konsumenci będą teraz lepiej postrzegać brytyjskie produkty.

Eksperci twierdzą także, że igrzyska zmieniły podejście na temat angielskich kibiców, którzy do tej pory byli uważani za jednych z najgorszych na świecie – teraz Brytyjczycy udowodnili, że są prawdziwymi kibicami.