Jak reklamować na Euro…
Choć nie wszyscy zwrócili na to uwagę, to UEFA... zwróciła. Nicklas Bendtner po strzeleniu pierwszej swojej bramki w meczu z Portugalią reklamował... bukmachera.

Dalej nie wiecie o co chodzi? Piłkarz podnosząc koszulkę opuścił też spodenki, a oczom widzów ukazała się nazwa jednego z bukmacherów na… slipkach.
UEFA nie przeszła obok tej sprawy obojętnie, bo piłkarze mają absolutny zakaz eksponowania na jakiejkowliek części odzieży reklamy lub logo jakiejkolwiek firmy.
Co może czekać piłkarza? Dyskwalifikacja jest mało prawdopodobna, ale zawodnik reprezentacji Danii może zostać ukarany conajmniej wysoką grzywną finansową.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
