Ze świata 8 maja 2012

Droga do gwiazd

Los Angeles Galaxy daje swoim fanom niepowtarzalną szansę na integrację z klubem. Kibice będą mogli zaprojektować zestawy meczowe.

Główny sponsor klubu – firma Herbalife (więcej TUTAJ) – wraz z Adidasem przygotował aplikację na Facebooku, która umożliwia zaprojektowanie alternatywnego zestawu koszulek na sezony 2013 i 2014.

Fani zespołu będą mogli zaprojektować każdy element zestawu, począwszy na skarpetkach po spodenki i koszulki. Na trykotach będzie można zmieniać kompozycje projektu, style kołnierzyków, a nawet nanieść własny napis.

Każdy opracowany projekt będzie można zapisać i przypisać do swojego profilu na popularnym portalu społecznościowym. Umożliwi to także dostęp do prac innych użytkowników.

Konkurs już się rozpoczął i potrwa do 1 czerwca. Po kilku dniach komisja powołana przez klub wybierze pięciu finalistów, którzy zmierzą się w internetowym głosowaniu.

Zwycięzca zabawy nie tylko zobaczy swój projekt w akcji, ale zostanie zaproszony na mecze LA Galaxy oraz spędzi dwa dni w hotelu JW Marriott  w Los Angeles.