Ze świata 1 marca 2012

Aplikacja Carlsberga na Euro

Carlsberg jako jeden ze sponsorów Euro 2012 oferuje wszystkim kibicom darmową piłkarską aplikację na telefon. Twórcą programu była firma Motani.

\"\"
Aplikacja jest darmowa i można ją ściągnąć choćby ze sklepu iTunes. Zapewnia fanom między innymi dostęp do najświeższych informacji dotyczących turnieju, przeprowadzanych na żywo komentarzy, czy ciągle aktualizowanych statystyk. Użytkownicy programu będą mogli także korzystać ze specjalnych materiałów z udziałem ambasadora marki, którym jest Peter Schmeichel.

Aplikacja została stworzona przez firmę Motani, która specjalizuje się w tego typu programach. W dorobku firmy znajduje się między innymi jeden z najlepszych produktów tego rodzaju – aplikacja towarzysząca Mistrzostwom Świata z 2010 roku.

Przypomnijmy, że w zeszłym roku browar prowadził skupioną wokół Facebooka kampanię marketingową związaną z Mistrzostwami Europy 2012. Carlsberg rozdawał wtedy bilety ma mecze Euro 2012.