Ze świata 28 listopada 2018

Woods wypromuje GOLFTV

Tiger Woods nadal jest w cenie. Właśnie poinformowano, że zostanie globalnym ambasadorem GOLFTV.


Program to efekt strategicznego partnerstwa pomiędzy Discovery i PGA Tour. Od stycznia przyszłego roku marka oferująca transmisje na żywo i na żądanie, rozpocznie kooperację z legendą golfa, opierając się na tworzeniu niepowtarzalnych materiałów.

– Przyglądałem się jak Discovery i prezes firmy David Zaslav budują globalną platformę sportową poprzez Eurosport, transmisje z igrzysk olimpijskich i uruchomienie GOLFTV we współpracy z PGA Tour. Myślę, że to idealny partner, z którym golf może się rozwijać. Discovery ma światowy zasięg i potrafi przyciągnąć do sportu nowych, młodych widzów. To znakomite połączenie i jestem bardzo szczęśliwy dołączając do sportowego zespołu Discovery – powiedział Tiger Woods.

– Wizja GOLFTV jest wyjątkowa – ta usługa ma być miejscem, które zjednoczy fanów golfa na całym świecie, a ja będę mógł się z nimi komunikować. To będzie znakomite ukoronowanie ogromu pracy mojego zespołu oraz Discovery. Będziemy tworzyć treści dla wszystkich. Niezależnie od tego, czy ktoś gra w golfa od dawna, czy dopiero zaczyna, znajdzie coś dla siebie. Będę dzielił się historiami i dawał wskazówki, pokazywał moje podejście do gry – takich materiałów nikt do tej pory nie widział. To dla mnie i dla całej dyscypliny bardzo ekscytujący moment. Dzięki GOLFTV nasz sport może się rozwinąć na całym świecie i bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego procesu. Nie mogę się doczekać aż zacznę dzielić się moją wiedzą i doświadczeniami za pośrednictwem GOLFTV – dodał Woods.

– Chcę mieć bieżący i bezpośredni kontakt z fanami golfa i osobami uprawiającymi ten sport na całym świecie. To dla mnie bardzo ważne, aby rozmawiać o tym, na czym nam zależy: co dzieje się na polu, jak poprawić swoją grę, jak zmniejszyć liczbę uderzeń, jak wygrać ze znajomymi? David Zaslav pokazał mi, że GOLFTV ma zjednoczyć kibiców i graczy, być miejscem, w którym znajdą wszystko, co może ich zainteresować – zauważył Woods.

W ramach współpracy Tiger Woods i GOLFTV planują: cotygodniowe wideo z ćwiczeniami i instrukcjami, jak poprawić swoją grę, ekskluzywny dostęp do zwyczajów treningowych Tigera Woodsa; wejście za kulisy przed turniejami PGA Tour i po nich; unikalne, ekskluzywne komentarze po turniejach

GOLFTV będzie miał wyłączne prawa do materiałów wideo na wszystkich rynkach, na których obecne jest Discovery.

– Z wielką radością witam Tigera Woodsa w rodzinie Discovery i GOLFTV. Prawdziwa supergwiazda dołącza do naszego zespołu światowej klasy twórców i marek. Sercem Discovery jest najwyższa jakość opowiadania historii za pośrednictwem prawdziwych, zaufanych i wiarygodnych głosów. Tiger jest najlepszym przykładem sportowca i osobistości, która przyciąga uwagę ludzi na całym świecie. Nasze globalne partnerstwo z Tigerem doskonale obrazuje strategię Discovery nawiązywania ekskluzywnej współpracy z największymi gwiazdami i wykorzystywania międzynarodowego zasięgu i możliwości technologicznych, które pozwalają przyciągać widzów i budować długoterminową wartość – powiedział David Zaslav, prezes i CEO Discovery.