Ze świata 26 listopada 2018

F1 wybrała dostawcę opon

Nie będzie zmiany, do której mogło dojść. Formuła 1 przedłużyła kontrakt z dotychczasowym dostawcą opon dla serii.


Innymi słowy, Pirelli zostaje. Dotychczasowe porozumienie wygasa z końcem 2019 roku. Nowe będzie obowiązywać przez cztery sezony, do końca kampanii w 2023 roku.

– Pirelli jest ważnym i cenionym partnerem Formuły 1 od 2011 roku. Są liderami w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w tej dziedzinie – powiedział Chase Carey, dyrektor wykonawczy F1.

– Są marką premium, wyraźnym globalnym liderem w sportach motorowych, a nasza stała współpraca z nimi jest dowodem na to, że pragniemy zrównać F1 z najlepszymi sportami motorowymi i nie tylko – uzupełnił.

Przypomnijmy, że włoska firma wróciła do Formuły 1 po tym, jak w 2010 roku wycofało się z serii Bridgestone.