Ze świata 20 czerwca 2018

Twitter współpracuje z Brazylią

Brazylijska Konfederacja Piłkarska (CBF) porozumiała się z Twitterem w sprawie relacji z mistrzostw świata w Rosji.

Współpraca ma doprowadzić do publikacji na tym portalu społecznościowym ekskluzywnych treści na oficjalnym profilu CBF. Mowa o transmisjach na żywo, aktualnościach, wywiadach i nagraniach zza kulis mundialu.

 
Ponadto, oficjalna maskotka brazylijskiej kadry narodowej – Canarinho – otrzymała własną ikonę emoji na Twitterze, która pojawi się za każdym razem, gdy ktoś użyje hashtagu #Canarinho.
 
– Futbol to temat interesujący dla naszych użytkowników. Możliwość dostarczenia im treści wysokiej jakości wzmacnia naszą rolę, jako miejsca, które towarzyszy istotnym informacjom z Pucharu Świata. – mówi dyrektor ds. treści sportowych Twittera dla Ameryki Łacińskiej, Pitter Rodriguez.