Qatar Airways wystartowało na mundial
Qatar Airways, oficjalne linie lotnicze Mistrzostw Świata FIFA, rozpoczęły kampanię marketingową związaną z turniejem.
Na mocy współpracy z agencją kreatywną 180 Kingsday z siedzibą w Amsterdamie, przygotowano działania, których głównym motywem jest piosenka „Dancing in the Streets”.
Została ona ponownie nagrana przez Nicole Scherzinger. Przygotowano również dedykowany teledysk.
Kampania „All Together Now” będzie prowadzona również poprzez materiały drukowane, działania w mediach cyfrowych oraz społecznościowych, jak i reklamy zewnętrzne.
Qatar Airways – All Together Now from 180 Kingsday on Vimeo.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



