Visa korzysta z Ibrahimovicia
Zrobiło się wokół tego sporo zamieszania. FIFA odczuwała zmieszanie, gdyż Szwed jest ambasadorem i inwestorem marki bukmacherskiej (czytaj więcej >>), co nie byłoby etyczne. Ale Ibrahimović dopiął swego.
Otóż został ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Visa, która jest oficjalnym partnerem FIFA w zakresie usług płatniczych. Działania będą dotyczyć oczywiście mistrzostw w Rosji.
– Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu – powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.
Do działań promocyjnych zaprzęgnięci zostali także influencerzy z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva).
Kampania będzie obecna w telewizji, internecie, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH.