Ze świata 25 kwietnia 2018

Hyundai i mistrzowie świata

Hyundai, koreański producent samochodów, który jest jednym z oficjalnych partnerów Mistrzostw Świata FIFA, wystartował z dedykowaną kampanią.

Przy okazji turnieju w Rosji marka będzie promowana przez trzech ambasadorów. Zostali nimi Thierry Henry (były reprezentant Francji), Lukas Podolski (były reprezentant Niemiec) oraz Cafu (były reprezentant Brazylii).

Wspomniana trójka ma zachęcić kibiców do prezentowania sposobów kibicowania ulubionej drużynie, co będzie można robić za pośrednictwem Facebooka, Twittera, Google+ lub VK. Każdy kto wyśle zdjęcie lub film pokazujący własne zwyczaje związane z kibicowaniem, ma szansę wygrać bilety na mecz finałowy tegorocznego mundialu. Post musi być dostępny publicznie oraz zawierać w opisie hasztagi #myfootballheritage i #NazwaKraju (np. #Polska).

Akcja potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe.