Ze świata 25 stycznia 2018

Lewandowski ambasadorem nowej marki

Zgodnie z oczekiwaniami, Robert Lewandowski po zakończeniu współpracy z marką Coca-Cola, podpisał już nowy kontrakt.


Kapitan reprezentacji Polski i napastnik FC Bayernu Monachium został globalnym ambasadorem marki napojów i żywności funkcjonalnej Oshee.

Na mocy zawartego kontraktu wizerunek Lewandowskiego będzie wykorzystywany w kampaniach telewizyjnych, w działaniach public relations, na produktach oraz w akcjach społecznych na wszystkich rynkach, gdzie polska firma sprzedaje swoje produkty.

– Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce Oshee, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach Oshee poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia – powiedział Robert Lewandowski.

– Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie – dodała Ewelina Domińska, rzecznik prasowy Oshee.

Warto nadmienić, że z Oshee od niedawna kooperuje także Anna Lewandowska, żona piłkarza. Jest ona ambasadorką marki wody wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest firma. Lewandowska wkrótce ma pojawić się w w jej reklamach.