F1 z ciekawym kontraktem
Liberty Media, właściciel Formuły 1, nie zwalnia tempa. Właśnie zawarto umowę o strategicznym partnerstwie ze Snapchatem.
Na jej mocy użytkownicy aplikacji będą mogli obejrzeć zdjęcia oraz filmy z wyścigu, zbierane będą one od samych użytkowników, którzy będą śledzili wydarzenia.
Pierwsza impreza, którą obejmie kontrakt to Grand Prix Wielkiej Brytanii, do którego dojdzie 16 lipca na torze Silverstone.
Podobne relacje będą prowadzone też przy okazji kolejnych wyścigów. Dostęp do usługi będą mieli użytkownicy Snapchata w Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych.
– Chcemy przyciągać nowych fanów do F1, docierać do nich za pomocą zabawnych i angażujących treści. Snapchat jest bardzo popularną aplikacją dla pokolenia millenialsów, a na dotarciu do nich najbardziej nam w tej chwili zależy – powiedział Frank Arthofer, head of digital F1.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Leo Messi zaprezentował nową koszulkę Interu Miami. To „Euphoria”
Leo Messi ostatnio jest rozchwytywany poza boiskiem. Najpierw był na Caesars Superdome w Nowym Orleanie, gdzie oglądał rywalizację w ramach Super Bowl, starcie Philadelphia Eagles z Kansas City Chiefs, a później pokazał kibicom Interu Miami nową koszulkę klubu z Florydy z inspirującym przesłaniem.



