Ze świata 7 października 2016

ExxonMobil napędza NBA

ExxonMobil, spółka paliwowa stworzona z połączenia Exxon i Mobil, zawarła wieloletnią umowę o współpracy z National Basketball Association.


Na mocy umowy marka Mobil 1 została oficjalnym olejem silnikowym NBA, WNBA oraz NBA D-League na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Chin.

Współpraca rozpocznie się od nadchodzącego NBA Global Games w Chinach, gdzie zmierzą się Houston Rockets i New Orleans Pelicans. Spotkania odbędą się 9 października w Szanghaju i 12 października w Pekinie. Firma będzie też partnerem tych wydarzeń.

Mobil 1 otrzyma również możliwość promocji za pośrednictwem NBA TV, poprzez kanały mediów społecznościowych rozgrywek oraz aplikacje mobilne i poprzez partnerów transmisji.

– Dzięki współpracy z NBA, ExxonMobil może angażować konsumentów w Stanach Zjednoczonych i Chinach, czyli na dwóch naszych największych rynkach, aby rozszerzyć nasze brandy – powiedział Matt Bergeron, wiceprezes działu marketingu ExxonMobil.