Ze świata 5 września 2016

Agassi pije kawę [WIDEO]

Lavazza ogłosiła szczegóły współpracy z legendą tenisa, Andre Agassim, który został nowym ambasadorem marki w świecie tenisa.

Oficjalne rozpoczęcie współpracy miało miejsce podczas wieczoru inaugurującego US Open. Marka kawy poszukiwała partnera, któremu także bliskie jest dążenie do doskonałości w tym, co robi.

Wybór Agassiego nie jest przypadkiem. Na jego imponujące osiągnięcia składa się 60 zwycięstw w turniejach ATP, 8 zwycięstw w turniejach Wielkiego Szlema, sześciokrotnie pozycja numer jeden w rankingach światowego tenisa, a także zdobycie złotego medalu olimpijskiego. Jest też jednym z niewielu sportowców, którym udało się zdobyć Złotego Szlema (cztery turnieje Wielkiego Szlema i złoty medal).

– Lavazza z dumą ogłasza podjęcie współpracy z Andre Agassim, jednym z największych zawodników w historii, a także rozpoczęcie inaugurującej ją na US Open kampanii "I’m Back" – powiedział Marco Lavazza, wiceprezes firmy.

– Po raz pierwszy naszą pasją do tenisa dzieliliśmy się ponad sześć lat temu na Wimbledonie, a turnieje tenisowe szybko stały się jedną z naszych strategicznych platform komunikacji, pozwalając na odpowiednią prezentację naszych tradycji, ważnych dla marki wartości i oczywiście produktów. Inwestycja w sport ma dla marki Lavazza szczególne znaczenie – profil konsumenta naszej kawy doskonale wpisuje się w charakterystykę fana tenisa. Co więcej, obecność na najważniejszych turniejach, w tym czterech turniejach Wielkiego Szlema, daje nam możliwość zaprezentowania najwyższej jakości naszej kawy konsumentom na kluczowych rynkach – dodał.

– Tak jak opisuję to w mojej autobiografii, jestem wielkim miłośnikiem kawy, dlatego współpraca z Lavazzą, firmą, która od początku swego istnienia pozostaje w czołówce tej branży, była dla mnie naturalnym wyborem. Lavazza nie tylko odkryła sztukę tworzenia blendów ponad 120 lat temu, ale wciąż z pasją pracuje nad tym, by produkować najwyższej jakości, prawdziwie włoską kawę. To kawa, którą znam i wyjątkowo cenię od wielu, wielu lat – skomentował Andre Agassi.

Podjętej współpracy towarzyszyć będą liczne promocje i wydarzenia specjalne przygotowane z myślą o fanach tenisa na całym świecie, włączając w to obecność Andrea Agassiego podczas turniejów Wielkiego Szlema: Australian Open (Melbourne), Roland Garros (Paryż), Wimbledon (Londyn) i US Open (Nowy Jork), oraz na innych lokalnych turniejach, na których Lavazza będzie obecna, takich jak: BNP Paribas Open (Indian Wells), Mercedes Cup (Stuttgart) a także Rogers Cup (Toronto).

Inicjująca współpracę kampania "I’m Back" opracowana została w oparciu o koncept kreatywny zakładający, że Andre Agassi wraca na US Open razem z marką Lavazza po to, by w niekonwencjonalny sposób się "odwdzięczyć" ("give back"), podejmując działania na rzecz dzieci.

"Szum" wokół kampanii rozpoczął się serią teaserów opublikowanych w mediach społecznościowych. Efekt ten wzmocniło pojawienie się w kluczowych punktach Nowego Jorku wizerunków Andrei Agassiego jeszcze z lat 80-tych, w charakterystycznej, różowej opasce na włosach. 29 sierpnia rano, 150 osób wyglądających jak "klony" Agassiego z tego właśnie okresu, wyruszyło na ulice Nowego Jorku. Rozmawiając z fanami tenisa, którzy zjechali do miasta na US Open, podsycali atmosferę wyczekiwania na pojawienie się Agassiego podczas wieczornego turnieju. Wieczorem, pomiędzy pierwszym a drugim meczem na Arthur Ashe Stadium, wszystkie klony zaprezentowały swój spektakularny występ. Tego wieczoru miała także miejsce premiera spotu reklamowego , który oficjalnie powitał Andreę Agassiego na kortach US Open po ponad 10 latach nieobecności.