Ze świata 13 czerwca 2016

Formula 1 z oficjalnym piwem

Wszędzie piłka nożna, a tu bardzo ważny kontrakt w Formule 1. Otóż porozumiano się z nowym partnerem, który będzie oficjalnym piwem imprez.


Kontrakt zawarto pomiędzy Heinekenem i Formula One Management. Na mocy porozumienia browar zostanie globalnym partnerem serii wyścigów oraz wyłącznym piwnym partnerem wyścigów.

Aktywacja kooperacji rozpocznie się podczas imprezy o nowej nazwie Formula 1 Gran Premio Heineken na torze Monza.

Nie ujawniono okresu na jaki zawarto kontrakt. Zaznaczono tylko, iż jest to umowa o charakterze długoterminowym.

Natomiast od przyszłego sezonu Heineken będzie sponsorem tytularnym trzech Grand Prix Formula 1.

Heineken zyskał też prawo do sprzedaży swoich produktów, działań aktywacyjnych i obecności podczas większości wydarzeń związanych z Formułą 1. Logo marki Heineken nie będzie jednak widoczne na żadnych pojazdach startujących w tych wyścigach.

Przygotowana będzie też kampania „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”), która obejmie oznakowanie toru F1 logo marki, reklamy telewizyjne, działania w internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1 oraz działania PR, a także działania aktywacyjne na opakowaniach i w punktach sprzedaży. Ambasadorami tych działań będą David Coulthard i sir Jackie Stewart.