Ze świata 11 listopada 2011

Puchar Niemiec w publicznej telewizji

Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) przyznał prawa telewizyjne do rozgrywek Pucharu Niemiec publicznej stacji ARD oraz płatnej telewizji Sky.

\"\"Prawa medialne do rozgrywek Pucharu Niemiec dotyczą okresu do przełomu lat 2015/2016. Zgodnie z warunkami transakcji ARD pokaże osiem spotkań na żywo, a płatna telewizja Sky wszystkie 63. mecze w ciągu sezonu.

– Nowe umowy z naszymi partnerami zapewnią optymalne transmisje telewizyjne z Pucharu DFB – stwierdził prezes DFB, Theo Zwanziger.

– W przeciwieństwie do podobnych rozgrywek w innych krajach, wszystkie możliwe spotkania będą transmitowane na żywo. Pokazuje to ciągły wzrost popularności tych rozgrywek w kraju – dodał niemiecki działacz.

Porozumienie zostało wypracowane przy pomocy pośrednika, jakim było Infront Sports&Media, które rozszerzyło swoją działalność na tym rynku piłkarskim do roku 2016.

DFB ma obecnie czterech głównych sponsorów – Bitburger, Continental, Deutsche Post i Jack Wolfskin. Prócz nich piłkarska federacja współpracuje jeszcze z siedmiona mniejszymi inwestorami.