Puchar Niemiec w publicznej telewizji
Prawa medialne do rozgrywek Pucharu Niemiec dotyczą okresu do przełomu lat 2015/2016. Zgodnie z warunkami transakcji ARD pokaże osiem spotkań na żywo, a płatna telewizja Sky wszystkie 63. mecze w ciągu sezonu.
– Nowe umowy z naszymi partnerami zapewnią optymalne transmisje telewizyjne z Pucharu DFB – stwierdził prezes DFB, Theo Zwanziger.
– W przeciwieństwie do podobnych rozgrywek w innych krajach, wszystkie możliwe spotkania będą transmitowane na żywo. Pokazuje to ciągły wzrost popularności tych rozgrywek w kraju – dodał niemiecki działacz.
Porozumienie zostało wypracowane przy pomocy pośrednika, jakim było Infront Sports&Media, które rozszerzyło swoją działalność na tym rynku piłkarskim do roku 2016.
DFB ma obecnie czterech głównych sponsorów – Bitburger, Continental, Deutsche Post i Jack Wolfskin. Prócz nich piłkarska federacja współpracuje jeszcze z siedmiona mniejszymi inwestorami.