Ze świata 11 października 2015

Dunlop razem z Eurosportem

Wystartowała kampania „Great Fightbacks”, która jest wspólnym projektem marki Dunlop oraz kanału telewizyjnego Eurosport.

Jest ona oparta na programie przedstawiającym najbardziej emocjonujące wyścigi w historii. Pierwsze odcinki będzie można obejrzeć w listopadzie, oczywiście na Eurosporcie.

W premierowym materiale zostanie przedstawiona historia Marca Marqueza, który w wyścigu GP Portugalii w klasie 125 w 2010 roku awansował z ostatniego na pierwsze miejsce.

W materiałach promowane będą opony Dunlop. Od 21 do 29 listopada będzie emitowany spot „One Second” z rozpoczętej kampanii „Forever Forward”.

– Historie, które opowiemy w nowej serii „Great Fightbacks”, przedstawiają wytrwałość, intuicję i determinację, jaką musieli wykazać się najlepsi motocykliści, kierowcy i zespoły świata, aby zwyciężać. Droga do sukcesu jest pełna ekscytujących wyzwań i podobny przekaz towarzyszy też naszej nowej reklamie telewizyjnej – powiedział Guillaume Carli, szef marketingu marki w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.