Ze świata 9 maja 2014

Rzymianie sprzedali koszulki

Pod koniec sezonu włodarzom AS Romy udało się podpisać umowę ze sponsorem, który wykupił miejsce na koszulkach piłkarzy na czas… dwóch spotkań.

Sezon Serie A nieubłaganie dobiega końca. Najważniejsze rozstrzygnięcia we włoskiej lidze już znamy, ale to nie przeszkadza nadal zarabiać na meczach, które pozostały do rozegrania. Dowodem może być nowa umowa, którą parafowali włodarze AS Romy.

Władze rzymskiego klubu podpisały umowę z przedstawicielami nadawcy Sky Italia. Kooperacja trwać ma przez ostatnie dwa mecze sezonu. W jej ramach telewizja, która transmituje na terenie Włoch między innymi rodzimą ligę oraz Ligę Mistrzów umieści swój logotyp na przedniej części koszulek piłkarzy.

Zdaniem klubowych działaczy negocjację tej umowy w dużej mierze ułatwił awans AS Romy do Ligi Mistrzów jaki w tym roku wywalczyli piłkarze tej drużyny.