Ze świata 30 czerwca 2014

Beko na rękawku Barcelony

Pieniądze są ważne we współczesnym futbolu. Udowadnia to FC Barcelona, która do niedawna miała nieskażone reklamami koszulki. Teraz to się zmienia.

Do partnerów katalońskiego klubu dołączyła turecka firma Beko. Jeden z trzech największych producentów sprzętu AGD w Europie będzie sponsorować klub przez najbliższe cztery sezony. 
 
Logo nowego partnera trafi na rękawy zawodników i zastąpi tam logotyp stacji TV3. 
 
Choć klub nie ujawnia warunków finansowych to należy pamiętać, że Beko dołączyło do tak zwanych sponsorów premium (wyżej są tylko Nike i Qatar Airways – przyp.).
 
– Choć nie mogę zdradzić liczb, to na pewno to porozumienie będzie bardzo atrakcyjne dla obu stron. Tak samo jak firma Beko, tak i Barcelona ma duże znaczenie w życiu wielu ludzi – przekonuje Mustafa V. Koç, prezes holdingu, do którego należy firma Beko.
 
Turcy będą mogli wykorzystywać wizerunek piłkarzy, a branding Beko pojawi się w szatni, jak i w klubowym muzeum.