Ze świata 20 czerwca 2013

Nowy Jork promuje klub franczyzowy

W związku z wiadomością, że do Nowego Jorku zawita nowy klub franczyzowy, lokalna agencja marketingowa wykorzystuje jego wizerunek.

\"\"Lokalna agencja Hyperakt chce przywitać arabski kapitał w Nowym Jorku z pompą. Od 2015 roku, grać będzie tutaj bowiem wspólny zespół Manchesteru City FC i New York Yankees.

Hyperakt ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu sportowego. Agencja współpracowała z kanałami Fox Soccer i ESPN Magazine oraz włoskim dziennikiem Corriere della Sera.

– New York City FC będzie dużym projektem. Taka idea będzie orzeźwiająca dla franczyzy w sporcie amerykańskim. – przeczytać można w oświadczeniu Hyperakt.

Agencja buduje tożsamość klubu, przez trzy proste zabiegi –  kreuje markę rozpoznawalną na całym świecie, oddając ikonografię Nowego Jorku, wykorzystuje barwy jego właścicieli i tworzy czystą, nowoczesną tożsamość, która trafi do młodych i dojrzałych nowojorskich fanów soccera.

Ciekawym pomysłem jest zastosowania logotypu z pięcioma kątami – reprezentującymi każdą z pięciu dzielnic miasta.