Ze świata 20 czerwca 2013

La Masia zarobi na siebie

Nowa La Masia, może przynieść FC Barcelonie nawet 72 miliony euro, związanych ze sprzedażą praw reklamowych dotyczących obiektu.

\"\"Wstępna umowa z MCM Group, o wykorzystaniu powierzchni reklamowej nowej La Massi, została podpisana przez klub jeszcze za rządów Joana Laporty. Wraz z przejęciem władzy przez Sandro Rosella, parafowano aneks dotyczący wykorzystania technologii LED.

Według informacji przekazanych przez hiszpańską prasę, odpowiedzialna za funkcjonowanie systemu grupa MCM wyliczyła, że obie strony zarobić mogą na wizerunku akademii około 72 miliony euro. Kontrakt narzuca podział zysków w systemie 50/50.

Wstępny projekt zakłada sprzedaż pakietów sponsorskich, w kwocie 120 euro miesięcznie, na minimalny okres 12 i maksymalny – 36 miesięcy. W trakcie jednego miesiąca, reklama będzie widoczna przez dwie minuty, w formie piętnastosekundowych spotów.