\”Czerwone Diabły\” w Meksyku
Mistrz angielskiej Premier League - Manchester United FC - podpisał czteroletnią umowę sponsorską z meksykańską grupą bankową Invex.
Transakcja z meksykańską grupą bankową oznacza pierwszy kontrakt finansowy klubu w Ameryce Północnej i udziela Invex wyłącznych praw do produkcji dedykowanych kart kredytowych.
Według wstępnych kalkukacji, w tym regionie znaleźć można 24 mln fanów zespołu. Posiadacze karty będą mogli tym samym korzystać tutaj ze zniżek w oficjalnym sklepie internetowym oraz nabywać bilety na mecze.
Podobne umowy podpisane zostały z Ekspres Bankiem w Danii i wietnamskim BIDV.
– Meksyk jest znany ze swojej miłości do futbolu, dlatego taka umowa jest dla nas czymś bardzo pożądanym. Nie zapominamy fantastycznej atmosfery, kiedy otwieraliśmy w 2010 roku Chivas Stadium w Guadalajarze. – mówi Richard Arnold, dyrektor handlowy United.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kontrowersje wokół planowanej wizyty legendy w Moskwie. „Włoskie firmy działają na rosyjskim rynku”
We Włoszech wybuchła burzliwa dyskusja po tym, jak ogłoszono, że Francesco Totti, ikona AS Romy, ma wziąć udział w komercyjnym wydarzeniu organizowanym w Moskwie. Media odnotowują ostrą krytykę, m.in. komentarze w stylu: „Włochy Cię kochają, nie jedź tam” czy „To kompromitacja”. Jak podkreślają dziennikarze, decyzja uwielbianego w stolicy Włoch sportowca…



