Hyundai na Euro
Hyundai zaczyna ofensywę marketingową przed Euro 2012. Producent pojazdów zakontraktował na swoich ambasadorów pięciu europejskich piłkarzy.
W zespole Hyundaia "grać" będzie Iker Casillas, Lukas Podolski, Karim Benzema, Giuseppe Rossi i Daniel Sturridge. Cała piątka wspierać będzie inicjatywy firmy w swoich krajach.
– Tych pięciu piłkarzy będzie rywalizowało ze sobą na boiskach Polski i Ukrainy, ale każdy z nich jest najlepszy w swoim fachu i łączy ich wspólna pasja dla piłki, dlatego zebraliśmy ich we wspólnym teamie. – stwierdził Allan Rushforth, dyrektor operacyjny koncernu.
Hyundai współpracuje z UEFA od ponad dwunastu lat. Koncern motoryzacyjny zaopatrzy Euro 2012 w pojazdy dla VIPów i urzędników pracujących przy organizacji turnieju.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec zachęca kibiców do aktywności. Chodzi o klubową maskotkę
Kibice Górnika Łęczna mają okazję, by stworzyć klubową maskotkę. Klub do tego zachęca w mediach społecznościowych, doceniając kreatywność swoich fanów, którzy już pokazali, że mają świetne pomysły.



