Z kraju 19 czerwca 2018

TVP korzysta na mundialu

Pierwsze 11 spotkań mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji przyciągnęło średnio 3,33 mln widzów TVP.

Pierwsza "jedenastka" mundialu w kanałach Telewizji Polskiej to średnia oglądalność na poziomie ponad 3 mln widzów. Największą publiczność gromadzi TVP1 (2,9 mln). Za nim plasuje się drugi kanał TVP (1,9 mln) i TVP Sport (798 tysięcy).

 
Średni udział dwóch podstawowych kanałów wyniósł niespełna 26% dla wszystkich grup widzów. W grupie komercyjnej 16-49 wynosił on już 28,67%, a 16-59 – 26,84%.
 
Przynajmniej przez jedną minutę każde z pojedynczych spotkań obejrzało średnio prawie 5,5 mln widzów w 4+ na TVP1 i TVP2, a w TVP Sport – 1,9 mln.