Z kraju 14 maja 2018

Nawałka twarzą Samsunga

Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski, Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung.

Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały. Działania obejmują telewizję, kino, digital, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor.

– Jesteśmy podekscytowani tym, że Adam Nawałka został nowym ambasadorem firmy Samsung. Swoją postawą trener Nawałka doskonale oddaje wartości bliskie naszej marce, w tym ciągłe dążenie do doskonałości – przekonuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, mediami społecznościowymi opiekuje się VML, a za aktywności Public Relations odpowiada dfusion communication. Z mediami współpracuje dom mediowy Starcom.

Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja XBRAND Sponsoring.