Z kraju 28 marca 2017

„Juras” ze statuetką Tygrysa Social Mediów

Statuetkę Tygrysa Social Mediów dla zawodnika najbardziej wyróżniającego się w mediach społecznościowych w 2016 roku przyznano po raz pierwszy.


Laureatem został Łukasz „Juras” Jurkowski, który m.in. dzięki swojej aktywności w social mediach pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników MMA. Pomysłodawcą nagrody jest agencja Social Tigers.

Statuetką Tygrysa Social Mediów została wręczona w ramach odbywającego się na Stadionie Narodowym Forum MMA. Z prelekcją na temat promocji zawodnika sportów walki w social mediach wystąpił Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers, która w swoim portfolio ma takie marki z branży jak UFC, ACB, Ladies Fight Night, Pit Bull West Coast czy Jakub Mauricz.

– Najbardziej opiniotwórczy blog w polskim MMA, promocja Krwawego Sportu, humor nie do przebicia, autentyczność, silne kanały social media. I powrót ze sportowej emerytury prosto na największą galę w historii polskiego MMA. Nie było innego wyjścia! – uzasadnia wybór laureata Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel agencji Social Tigers.

W ramach procesu wybierania laureata nagrody, agencja Social Tigers na swoim profilu na Facebooku przeprowadziła głosowanie. Wśród faworytów wymieniani byli tacy zawodnicy jak Joanna Jędrzejczyk, Borys Mańkowski i Łukasz Jurkowski.