Zmiana na rynku serwisów piłkarskich
Uruchomiono serwis internetowy Gol24.pl, który jest własnością Polska Press Grupa. Zastąpi on markę Ekstraklasa.net.

Zmianie uległa nie tylko nazwa oraz logo, ale i kolorystyka oraz layout strony.
– Gol24.pl zachowuje atuty cenione do tej pory przez czytelników Ekstraklasa.net, takie jak kompleksowe informacje o polskim futbolu, rozbudowane relacje na żywo, kreatywnie prowadzone kanały mediów społecznościowych. W nowej odsłonie dodatkowo stawiamy na treści multimedialne, będziemy rozwijać też sekcje poświęcone rozgrywkom niższych lig w Polsce – powiedział Michał Wieczorek, brand manager serwisu Gol24.pl.
Gol24.pl jest też dostępny w formie aplikacji mobilnych na systemy: Android, iOS oraz Windows Phone.
W zakresie rozwiązań reklamowych serwis oferuje standardową ofertę reklamy display, kontekstową, wideo, mobile oraz szeroki wachlarz rozwiązań z zakresu content marketingu.
Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Zmieniamy barwy. Najważniejszy transfer roku”. Akcja realizowana jest w mediach Polska Press Grupy oraz na kanałach społecznościowych.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



