Webinar Marka w Sporcie już za nami!
W środę 7 grudnia 2022 roku odbył się kolejny webinar organizowany przez Sportmarketing.pl. Tym razem tematem dyskusji była marka w sporcie. O tym, czy warto promować się poprzez sport, kto może promować się w sporcie oraz jakie są przykłady marek, które zbudowały pozycję przez sport rozmawiali Aida Bella - dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego oraz Maciej Akimow z Shark Agency.
Marka w Sporcie
Kolejny webinar dyskusyjny zorganizowany przez Sportmarketing dotyczył marki w sporcie, czyli obszarze, który jest jednym z najlepszych nośników reklamowych dla praktycznie każdego obszaru działalności biznesowej. Firmy chcą pokazywać się na najważniejszych wydarzeniach sportowych, a także tworzą angażujący content marketing w świecie sportu.
Tematy dyskusji
Podczas spotkania poruszono m.in. następujące kwestie:
– Jak wygląda promocja poprzez sport?
– Jakie korzyści może dawać obecność w sporcie?
– Jak szukać współpracy na linii sportowiec/klub – firma
– Nie zabrakło oczywiście tematów związanych stricte z Totalizatorem Sportowym jako największym Mecenasem Sportu, w tym również nawiązanie najnowszej współpracy z Natalią Maliszewską oraz Piotrem Michalskim.
Cały webinar można znaleźć na naszym kanale YouTube. Link poniżej.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…