Znakomita oglądalność meczów Igi Świątek
W pierwszym tygodniu French Open rozgrywanego na kortach Rolanda Garrosa największą popularnością cieszyły się mecze Igi Świątek, a piątkowy mecz wygenerował ponad 12% udziału i AMR = 983 735 w grupie wszystkich widzów. Hitem mecze Świątek Mecze, które Iga Świątek rozgrywała 29 i 31 maja oraz 2 czerwca, cieszyły się największym zainteresowaniem. Spotkanie drugiej rundy miało […]
W pierwszym tygodniu French Open rozgrywanego na kortach Rolanda Garrosa największą popularnością cieszyły się mecze Igi Świątek, a piątkowy mecz wygenerował ponad 12% udziału i AMR = 983 735 w grupie wszystkich widzów.
Hitem mecze Świątek
Mecze, które Iga Świątek rozgrywała 29 i 31 maja oraz 2 czerwca, cieszyły się największym zainteresowaniem. Spotkanie drugiej rundy miało oglądalność na poziomie 763 014 i było to 9% udziału na rynku.
Godzina. Data. Miejsce.
O wszystkim dowiecie się z poniższego tekstu 🔊#RolandGarros #RG24 #JazdaIga #1GA https://t.co/NVTDxPed6C
— Eurosport Polska (@Eurosport_PL) June 3, 2024
TOP 10 kanałów sportowych
Dzięki świetnym wynikom oglądalności meczów Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w minionym tygodniu. Jeśli chodzi o TOP 10 kanałów sportowych, prezentujemy dane sortowane po SHR% ALL4+. Kolejne miejsca zajęły takie stacje jak Polsat Sport, Eurosport 2 (gdzie również są pokazywane mecze French Open), TVP Sport, Polsat Sport Extra, Canal+Sport, Canal+Sport 5, Polsat Sport News, Polsat Games, Eleven Sports 1.
fot. Eurosport
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.