Aktualności 23 października 2023

PZU z nową kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych razem z Igą Świątek

PZU ruszył z nową kampanią marketingową, w której stawia na kompleksowość oferty ubezpieczeń PZU Auto. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.

W nowej kampanii stawiamy na kompleksowość oferty ubezpieczeń PZU Auto. Ubezpieczenia komunikacyjne to bowiem znacznie więcej niż obowiązkowe OC. W kreacjach skupiamy się na komunikowaniu szerokiego zakresu polisy, szybkiej obsługi szkody oraz atrakcyjnej ceny za pakiet ubezpieczeń w miesięcznym abonamencie. Podkreślamy również, że naszą ofertę cechuje szeroka sieć dystrybucji i kontaktu, obejmująca kanały offline i online, która tym samym uwzględnia zróżnicowane preferencja zakupowe klientów. Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości oferty PZU Auto i zachęcenie jak największej liczby osób do jej sprawdzenia, dlatego postawiliśmy na wielokanałowe, wysokozasięgowe działania. Chcemy pokazać odbiorcom, że dzięki kompleksowości naszej oferty można na nas polegać – mówił Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.

Kompleksowa oferta PZU Auto, obejmująca m.in. OC, AC, NNW czy assistance, zapewnia kierowcom szybką i sprawną pomoc w razie zdarzenia na drodze lub parkingu. Dzięki możliwości rozszerzenia ubezpieczenia o dodatkowe opcje kierowcy mogą liczyć na kompleksową pomoc w niemal każdej sytuacji dotyczącej pojazdu, na każdym etapie – od pomocy na miejscu zdarzenia, przez wszystkie formalności, aż po usunięcie uszkodzeń lub szybką wypłatę odszkodowania.

Pakiet ubezpieczeń w PZU (AC, OC, NNW, Assistance w wersji Super) jest dostępny już od 73 zł miesięcznie w abonamencie. To łatwy i szybki sposób – składka za ubezpieczenie dzielona jest na 12 płatności. Klient opłaca je przez Internet, w dowolnym dniu miesiąca, który wskaże przy podpisywaniu umowy. Dzięki temu, że nie płaci jednorazowo całej składki, często może pozwolić sobie na szerszą ochronę swojego majątku. Ponadto rozłożenie składki na 12 płatności rocznie zapewnia lepszą kontrolę nad budżetem.

Kampania wystartowała 2 października i potrwa do 10 grudnia. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 15-sekundowe), radiu, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została Iga Świątek – najlepsza polska tenisistka i ambasadorka marki PZU.