Aktualności 28 listopada 2022

Bardzo wysoka oglądalność meczu Polska – Arabia Saudyjska!

Za nami drugi mecz Polaków na mundialu w Katarze. W sobotnie popołudnie biało-czerwoni ograli przeciwników 2:0 i prowadzą w tabeli grupy C. Zwycięstwo naszej kadry cieszyło się wysoką oglądalnością.

Ponad 12 milionów widzów meczu Polska – Arabia Saudyjska

Trochę to trwało, bo trzeba było wszystkich zliczyć z osobna. 12,5 mln skumulowanej widowni meczu Polska-Arabia Saudyjska w tym absolutny rekord polskiego internetu (1,6mln) oraz najwyższa w historii widownia w 4K (ponad pół miliona). W środę idziemy po następne skalpy! – napisał na Twitterze Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport. W ten sposób błyskawicznie udało się przebić rekord polskiego internetu, który TVP osiągnęło kilka dni wcześniej przy okazji dwóch meczów naszej grupy.

To oznacza, że frekwencja przed odbiornikami, zgodnie z oczekiwaniami, była zdecydowanie wyższa niż w przypadku pierwszego meczu. Wyniki oglądalności robią wrażenie, ale nie mogą dziwić. Mowa o kluczowym meczu w kontekście wyjścia z grupy oraz bardzo dobrej porze – sobota 14:00 – do oglądania. Zatem drugie spotkanie oglądało o niemal 50% więcej kibiców, niż pierwsze z Meksykiem.

Jeszcze lepszy wynik z Argentyną?

Już w środę Polska zagra z Argentyną o wyjście z grupy. Najwyższa stawka, najmocniejszy rywal i dobra pora do oglądania – 20:00. Dodatkowo spotkanie może być zapowiadane jako pojedynek Roberta Lewandowskiego z Leo Messim. Krótko mówiąc środowe starcie ma wszystko w sobie, by TVP Sport mogło się pochwalić jeszcze lepszymi wynikami oglądalności.