Paragwaj wraca do byłego sponsora technicznego
Jeszcze kilka tygodni temu wydawało się, że Paragwajczycy zdecydują się na hiszpańską markę Joma. Porozumiano się z nią w sprawie 4-letniej umowy. Na sezon firma miała płacić 1 mln dolarów i dostarczać 38 000 ubrań. Wszystko zmienił kryzys gospodarczy wywołany przez koronawirusa.
APF nie chciała czekać dłużej i zawarła porozumienie z Pumą. Kontrakt rozpoczął się natychmiastowo, ale na nowe stroje dla reprezentacji poczekamy do jesieni.
Warto dodać, że Puma odziewała Paragwajczyków już w latach 1999 – 2007. Teraz porozumienie ma obowiązywać co najmniej do zakończenia mundialu w Katarze w 2022 roku.
Adidas był sponsorem APF od 2007 roku, natomiast ostatnia umowa z nim wygasła kilka miesięcy temu. Firma zdecydowała się wycofać z tego rynku. Dodatkowo pojawiły się problemy z importem niektórych ubrań, dlatego nie było mowy, by tą kooperację kontynuować.
fot. APF