Raz, dwa, trzy, siedem
Siedem kanadyjskich organów związanych ze sportami zimowymi, utworzyło konsorcjum marketingowe, które zwiększyć ma ich potencjał wizerunkowy.
Siedem wspomnianych federacji, to Alpine Canada, Freestyle Ski Association, Canada Snowboard, Cross Country Canada, Biathlon Canada, Ski Jumping Canada i Nordic Combined Canada.
Potencjał takich dyscyplin, jak biathlon, czy kombinacja norweska, ma zostać wykorzystany we wspólnym promowaniu zimowych sportów Kanady wśród potencjalnych sponsorów.
Organem zarządzającym tym konsorcjum będzie działająca w Toronto i Vancouver agencja TwentyTen Group. Kontrakt podpisano do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w koreańskim Pyeongchang w 2018 roku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Osobliwa klubowa maskotka w Meksyku. Mateusz Bogusz z pluszowym workiem cementu
Mateusz Bogusz zdecydował się na zaskakujący dla wielu kierunek jeśli chodzi o wybór nowego klubu. Został zawodnikiem meksykańskiego Cruz Azul. W Ameryce Środkowej spotkała go teraz niespodzianka.



