Ze świata 29 marca 2013

Sportfive i DFL nadal razem

Agencja Sportfive będzie współpracować z Niemiecką Ligą Piłkarską (DFL) przez kolejne cztery lata. Umowa obejmuje Superpuchar i baraże.

\"\"DFL i Sportfive wskrzesiły ideę rozgrywania Superpucharu Niemiec w 2010 roku, po jego czternastoletniej nieobecności. Standardowo, pojedynek otwiera sezon ligowy w Niemczech, rywalizacją mistrza kraju, z triumfatorem DFB-Pokal.

Agencja marketingowa nabyła również prawa do pojedynków barażowych, w których stawką jest spadek lub awans do 1. Bundesligi.

Nowa umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2016/2017.

– Jesteśmy zadowoleni z kontynuacji naszej sprawdzonej współpracy ze Sportfive. Mają atrakcyjną ofertę, a ich wiedza daje podstawy do rozwoju marketingowego naszych rozgrywek. – mówi Jörg Daubitzer, dyrektor zarządzający DFL Sports Enterprises.