„Droga do Soczi”
Pochodzący z byłego ZSRR sportowcy, którzy aktualnie zamieszkują USA rozpoczęli promowanie zbliżających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich na własną rękę.
Kampania, którą zorganizowało kilkunastu sportowców, którzy urodzili się w ZSRR lecz teraz po zakończeniu kariery zamieszkują USA została nazwana „Road to Sochi”. Jej celem jest zwiększenie wiedzy Amerykanów (przynajmniej ich części) na temat Rosji, Soczi i Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się tam w przyszłym roku.
Rosyjscy sportowcy rozłożyli swój namiot niedaleko mety maratonu „Rock ‘n’ Roll”, który odbywał się w Waszyngtonie. Rozdając przechodniom ulotki informacyjne rozmawiali na temat swojej ojczyzny przybliżając ją nieco fanom sportu.
Warto zaznaczyć, że działania te nie mają nic wspólnego z MKOl czy Rosyjskim Komitetem Olimpijskim. Cała inicjatywa organizowana jest przez jej uczestników na własną rękę.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Aryna Sabalenka otwiera konto na YouTube vlogiem z Wimbledonu
Zaledwie dzień po potwierdzeniu wycofania się z turnieju w Kanadzie Aryna Sabalenka zaskoczyła świat, tworząc swój nowy kanał na YouTube.


![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-768x512.jpeg)
