The Villans wciąż w natarciu
Aston Villa po podpisaniu umowy z malezyjskim Genting i wzięciu udziału w Asia Trophy wciąż angażuje się w nowy rynek pozyskując kolejnych fanów.
Aston Villa poszła w ślady Manchesteru United, Arsenalu i Evertonu podpisując umowę partnerską z japońskim CWS Brains, które dostarcza treści na urządzenia mobilne.
Umowa została określona przez klub, jako lukratywna i pozwoli fanom w Japonii ściągać newsy, dzwonki, tapety, wygaszacze i filmy związane z angielskim klubem. To kolejne działania klubu na tamtejszym rynku po podpisaniu dwuletniego, opiewającego na 16 milionów funtów kontraktu z malezyjską firmą Genting i wzięciu udziału w Barclays Asia Trophy w te wakacje.
"Jesteśmy zachwyceni możliwością podpisania umowy z CWS Brains, co pozwoli na udostępnienie kolejnej platformy naszym fanom w Azji." – powiedział szef margetingu Aston Villi, Russell Jones.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



