Ze świata 2 października 2011

Valencia reklamuje Twittera

Pierwszy czołowy europejski klub zdecydował się na reklamę portalu społecznoścowego na koszulkach w miejscu dla głównego sponsora.


Valencia zdecydowała się na dość oryginalny krok i jako pierwsza drużyna z europejskiej czołówki podjęła decyzję o promowaniu na koszulkach w miejscu dla głównego sponsora swojego konta na serwisie społecznościowym Twitter.

Przed sezonem Valencia mogła wybierać. Do gabinetu prezesa zgłosili się przedstawiciele takich marek jak Kappa, Adidas i Joma. W efekcie umowa została podpisana właśnie z hiszpańską Jomą, co spowodowało, że klub pozostał bez tytularnego sponsora.

Z tego powodu Valencia zdecydowała się na umieszczenie na przodzie koszulek loga Twittera (ostatnio zabieg ten został zastosowany podczas meczu z Barceloną).

Valencia ma na Twitterze około 40 tysięcy zwolenników. Przy obecnej sytuacji ekonomicznej nie jest wykluczone, że sponsor zdecyduje się niedługo na umieszczenie loga Twittera na innych gadżetach związanych z hiszpańskim klubem.