Ze świata 7 lutego 2013

Wrestling podbija media społecznościowe

Organizacja WWE, czyli World Wrestling Entertainment, przekroczyła magiczną barierę miliona użytkowników śledzących jej oficjalny profil na YouTube.

\"\"WWE miało swój kanał na tym popularnym serwisie na długo przed innymi przedstawicielami amerykańskiego sportu, wyprzedzając nawet stacje telewizyjne ESPN i CBS.

Chociaż WWE nadal pozostaje w tyle w stosunku do NBA o ponad 800 tysięcy użytkowników, to wrestling zanotował 340% wzrost abonentów w przeciągu ostatniego roku!

Kluczem do takiej popularyzacji kanału wydaje się oryginalna strategia promocyjna, która oparta jest na krótkich materiałach wideo, streszczających najważniejsze wydarzenia ze świata tego sportu.

Prawie trzydzieści godzin spotów pokazuje kulisy wrestlingu i spektakularne walki. Spora część plików udostępniana jest również w systemie PPV.

WWE nadal lideruje w świecie rozwijających się mediów społecznościowych. Na wszystkich portalach tego typu, ma 139 milionów fanów.