Ze świata 6 lutego 2013

Super Bowl bije rekordy

Okazuje się, że popularność finału NFL stale rośnie o czym świadczą statystyki internetowych i telewizyjnych transmisji – jest czego pozazdrościć.

\"\"
Po raz kolejny Super Bowl okazał się być największym wydarzeniem sportowym w USA i przemawiają za tym wszelkie dostępne statystyki dotyczące słupków oglądalności tego meczu.

Przed telewizorami zasiadła rekordowa liczba 164,1 miliona Amerykanów (w zeszłym roku było ich „zaledwie” 111 milionów). Nie mniejszy sukces zanotowały transmisje internetowe.

Według statystyk z tej formy przekazu wideo korzystały trzy miliony unikalnych użytkowników co przełożyło się na prawie 10 milionów transmisji. Ich łączny czas wyniósł 114,4 miliona minut. Każdy z użytkowników spędził przed monitorem komputera średni 38 minut.

Takie statystyki muszą być powodem do dumy. Z pewnością zadowoleni mogą być także przedstawiciele firm, które wykupiły reklamy podczas tej transmisji. Cztery miliony dolarów za 30 sekund spotu to dużo, ale jak widać widownia była tego warta.