Reklamy przegrały z cenzurą
Wszyscy chcieliby, żeby ich produkty były reklamowane podczas Super Bowl. Z pewnością jest to bowiem najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, które przyciąga milionową widownię. Niestety nie wszyscy mają to szczęście.
Po pierwsze liczyć się trzeba z tym, że umieszczenie reklamy w czasie antenowym Super Bowl to wydatek wielu milionów dolarów. Po drugie stacja CBS, która przeprowadza transmisje musi zaakceptować spot. Z drugiej strony cenzura może być przysługą – zbanowane spoty wzbudzają zainteresowanie i biją rekordy popularności w internecie.
W tym roku niektóre filmiki zostały odrzucone. Dlaczego? Przegrały z cenzurą. Spot PornHub choć nie epatował nagością promował przemysł porno. Reklama SodaStream ośmieszała głównych sponsorów meczu – Pepsi i Coca-Colę. Volkswagen stworzył materiał o rasistowskim (podobno) wydźwięku, a Taco Bell nie spełniło wymogów politycznej poprawności krytykując wegetarianów.
Zobaczcie sami i oceńcie czy cenzorzy mieli rację: