Ze świata 3 stycznia 2013

FA Cup na plakatach

Brytyjski oddział ESPN rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamującą transmisje z meczów Pucharu Anglii w piłce nożnej. Jakich środków użyto?

\"\"
Pierwsze efekty kampanii widoczne były już pod koniec grudnia. Wtedy to na ulicach angielskich miast zaczęły się pojawiać plakaty i billboardy, które reklamowały transmisje rozgrywek FA Cup, którą przeprowadza ESPN.

Wtedy także ruszyła akcja promocyjna w internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Pod koniec roku pojawiły się pierwsze spoty w ITV, Sky Sports i oczywiście na antenie ESPN. W telewizji obejrzeć można spot pod nazwą „Play Room”, który jest częścią tej kampanii.

5 stycznia ruszą reklamy w krajowych gazetach. Kampania nosi nazwę „Cup of Dreams”. ESPN transmituje rozgrywki FA Cup od trzeciej rundy. 4-letnia umowa uprawniająca tą stację do transmisji Pucharu Anglii weszła w życie przed sezonem 2010/2011.