Koszulki Milanu z motywem diabła
AC Milan i PUMA zaprezentowali nowy domowy strój na sezon 2025/26, inspirowany historycznym symbolem klubu – diabłem. Koszulka łączy klasyczne czerwono-czarne barwy z nowoczesnym wzornictwem, odwołującym się do dziedzictwa klubu.

Przypomnijmy, że w lutym 2025 roku AC Milan, PUMA i marka Off-White™ wspólnie wprowadzili na rynek czwarty komplet strojów na sezon 2024/25. Ta innowacyjna kolekcja, zatytułowana „Dreamland”, łączy elementy mody, sportu i kultury, celebrując jedność i postęp. Wzory koszulek nawiązują do panafrykańskich kolorów oraz zawierają symboliczne odniesienia do roku 1963, kiedy to AC Milan zdobył swój pierwszy Puchar Europy, a Martin Luther King wygłosił słynne przemówienie „I Have a Dream”.
Jeśli zaś chodzi o nowe stroje, w klipie pojawia się iście piekielna sceneria. Napięcie rośnie, a występują w tym spocie m.in. Christian Pulisic i Rafael Leao.
AC Milan i PUMA kontynuują swoją strategiczną współpracę, która rozpoczęła się w 2018 roku. W czerwcu 2022 roku obie strony ogłosiły przedłużenie umowy na kolejne pięć lat, a to partnerstwo obowiązuje od początku 2023 roku. Nowy kontrakt przynosi klubowi ponad 30 milionów euro rocznie, co stanowi ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z poprzednią umową z 2018 roku.
Najważniejszy sponsor
W ramach tej współpracy PUMA pełni rolę głównego partnera AC Milan, globalnego dostawcy technicznego oraz oficjalnego partnera licencyjnego. Dodatkowo PUMA została oficjalnym partnerem tytularnym centrum treningowego Vismara, które jest bazą dla drużyn młodzieżowych i kobiecych klubu z Lombardii.
Aspekt społeczny
Współpraca AC Milan z PUMA to nie tylko dostarczanie sprzętu sportowego, ale także wspólne inicjatywy społeczne, takie jak projekt „City and Milan for Change”, który promuje zaangażowanie społeczne i wartości klubu.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Ze świata
Koszulki Manchesteru City na Klubowe Mistrzostwa Świata mają polski akcent
Manchester City już w przeszłości docenił kibiców Lecha Poznań, a wszystko to ma związek ze słynną celebracją zwaną"doing the Poznań" – wyjątkowym sposobem świętowania goli, który trafił z Polski na angielskie stadiony.



