„Melo Dominator”
Słynna sieć zajmująca się sprzedażą obuwia sportowego stworzyła nową reklamę, w której promuje swoje produkty adresowane do najmłodszych sportowców.

W spocie mamy okazję oglądać szkolny mecz koszykówki. Chłopcy ambitnie biegają od jednego kosza do drugiego. Uwagę przykuwa jeden z nich. Jest „nieco” wyższy od pozostałych i z pewnością przerasta ich także umiejętnościami.
Na ławce siedzi dwóch chłopców, którzy akurat pozostają poza grą. Zastanawiają się czy oczy ich nie mylą i czy faktycznie jest to Carmelo Anthony. Ostatecznie dochodzą do wniosku, że jest to ich kolego, który jednak po założeniu butów kupionych w Foot Locker gra jak gwiazda NBA.
Wtedy okazuje się, że obuwie sprzedawane w tej sieci sklepów aż takiej mocy nie ma to faktycznie jest zawodnik dobrze znany z boisk NBA.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



