Piwny spór NHL
Jeden ze sponsorów najlepszej hokejowej ligi świata twierdzi, że lokaut bardzo negatywnie wpływa na sprzedaż jego produktów i będzie domagać się rekompensaty.
Lokaut zdaje się przeciągać w nieskończoność. Choć podobno hokeiści są już bliscy porozumienia z działaczami w sprawie wynagrodzeń nikt i tak nie wie kiedy NHL wznowi rozgrywki.
Tracą na tym hokejowi sponsorzy. Browar Molson Coors twierdzi, że przerwa w rozgrywkach znacząco zmniejszyła sprzedaż „złotego trunku” tego producenta w Kanadzie. Władze marki zapowiedziały, że gdy tylko lokaut się skończy będą domagać się finansowej rekompensaty.
Na chwilę obecną nie wiadomo jakie kroki zamierzają podjąć prawnicy Molson Coors. Z pewnością będzie im jednak trudno udowodnić bezpośrednią korelację pomiędzy lokautem, a spadkiem sprzedaży na terenie Kanady.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Duńczycy wyrównują budżety kobiecej i męskiej reprezentacji piłkarskiej
Duńska federacja piłkarska (DBU) ogłosiła, że budżet kobiecej reprezentacji w piłce nożnej wzrośnie o cztery miliony euro w nadchodzących latach, a do 2028 roku zrównają się z budżetem drużyny męskiej. Taki krok ma na celu promowanie równości w sporcie oraz zapewnienie lepszych warunków dla piłkarek.



